är vintern över nu?

Publicerat: 2008-04-17 Kl: 17:52:21 | I kategori: Allmänt
jag har varit dålig på att uppdatera bloggen här nu ett tag..
jag haft en hel del jag behövt pluggat sen har jag också hunnit med att umgåts med vänner och såklart min käraste sambo. igår var jag och isabelle och shoppade loss på ikea också. sånt tycker vi om!! imorgon är både jag och P ledig så då ska vi nog ta oss en promenad ner till stan om det blir fint väder då förstås. idag är det ju underbart ute! jag har inte börjat känna av allergin ännu, jag hoppas att jag slipper den iår. annars blir det som vanligt att jag måste ta kortison mot pollenallergin. men då kommer jag måsta tjaaaaata mig fram till det! Jag hoppas verkligen jag slipper detta!

imorgonkväll ska jag föresten ut och äta med gamla och nya elevrådsstyrelsen på biteline innan jag ska på pontus match på vesthagen. det ska bli trevligt med en sista middag!

ihelgen blir det 22h jobb! :)

nä, nu ska jag dra på mig träningskläderna och vänta på isabelle! :)

image1083
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0