sliten

Publicerat: 2007-09-29 Kl: 18:55:34 | I kategori: Allmänt

efter jobb och stök till nio igår så blev det en utgång ändå...
en rätt trevlig utgång, jag träffade massvis med folk som jag inte träffat på evigheter.
vid två tiden traskade vi bort till OK där skjusen hämtade oss.

idag mår jag faktiskt mycket bättre än innan utgången.
jag kände mig hängig hela dagen igår. uh!

idag har vi storhandlat möbler.
kommer bli superkul att inreda och ha sig!

och nyss fick jag sms:
där det stog bland annat: ska du med ut i ikväll?
nej, kära vänner. jag är slö och döslut!

måste återhämta mig och få lite ny energi.
flytt, flytt och flytt! :)

image449
;)

Kommentarer
Postat av: Petran

Haha hoppas Issa inte mår lika illa imorgon som förra helgen :D

2007-09-29 @ 22:21:03
URL: http://www.peidjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0