skogsdala tiburus

Publicerat: 2007-09-26 Kl: 23:01:26 | I kategori: Allmänt
tårarna rinner..
efter att ha letat världens finaste häst som jag faktiskt har ägt så har jag nu funnit de mesta om honom.
jag har letat både på google och på hitta.se(sökt på ägaren). och nu är min högsta önskan att få tag i mailadressen så att jag kan få lite fina bilder och information om min gamla skönhet. skogsdala tiburus som jag döpte honom till. det är helt obegripligt att jag funnit honom efter alla mina funderingar kring honom. tänk att jag haft honom sedan han var föl och flera år på de. de är obegripligt tycker jag! tänk att faktiskt JAG har suttit bakom honom i sulkyn.. nä nu är det bara att börja ragga en mail adress till ingerstad som ägaren heter.

här nedan fick jag ett väldigt roligt besked. han är en av de snabbaste hästarna! vilken stjärna! ;)
http://bertilius.spaces.live.com/Blog/cns!A00FD3496D71FEF8!1118.entry

de är blandade känslor alltihopa.

här ska han tävla i Kusk SM-06

nu måste jag försöka smälta det här och försöka sova så jag är pigg imorgon.
först har jag praktik till klockan fyra sen kommer mitt hjärta hem vid sextiden.
hoppas tiden går fort imorgon. jag ska ut på några ärenden med bilen med några från boendet så tiden lär nog rulla på.. ikearunda osv.

g-natt :)
älskar dig p! :)
Kommentarer
Postat av: amanda

hej hej jag sökte på skogsdala tiburus och hittadedet här. om du ville veta så står han på solvalla travskola nu bara om du undrade vart han var :)han är jätte duktig!

2010-02-02 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0