praktiken

Publicerat: 2007-09-18 Kl: 16:59:05 | I kategori: Allmänt
igår...

började dagen vid fyratiden på morgonen med att säga adjö till mitt gohjärta som skulle åka och jobba. la mig och halvsov i typ två timmar innan det var dags att kliva upp igen. åkte iväg på praktiken så jag var där vid åttatiden och två timmar senare var jag redan hemma. fick se hur det var, fick schemat, fick gå igenom säkerheten, fick träffa handledaren och träffa några av de boende. och faktiskt så verkade de vara riktigt bra tyckte jag! :) jag hoppas jag kommer trivas! :) idag var det min första riktiga dag på praktiken så nu har jag börjat lärt mig namnen (på nästan hälften iallafall). det är en hel del nya namn att lära sig. hitills så har det gått bra och jag tror att jag kommer trivas jätte bra där! :) imorgon skulle jag egentligen jobba kväll men eftersom jag har en super snäll handledare så fick jag jobba dagen istället, för imorgonkväll blir det personalfest för kortis personalen! :) kommer bli super kul!!

idag efter praktiken gav jag mig iväg till birsta för att spana på lite saker till lägenheten. tog en sväng förbi hos trude också och där fanns sandra som ville luncha/middagsäta med mig. de var väldigt länge sedan vi sågs sist så vi hade mycket att prata om! :)

nu ska jag göra någon nytta. börja rensa mina saker i förrådet och packa kartonger kanske!
hoppas att alla mina klassisar trivs på praktiken!!! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0