OP3B

Publicerat: 2007-09-14 Kl: 18:27:29 | I kategori: Allmänt

första skoldagen efter min ledighet och den började riktigt bra. vi har haft brännbollsturnering hela dagen (vaganttävling). vi var utklädda till gammlingar och sjukvårdare. snacka om att vi verkligen bjöd på oss själva! OP3B  tjalalla.. lala!

sen blev det en sväng till nacksta där p skulle hämta ut sina arbetskläder som var ny tryckta. han åker och jobbar på måndag i två hela veckor. jag kommer verkligen saaaakna honom! Sen när han kommer hem så flyttar vi så jag får gå och tänka på det istället för att vara deppig dag in & dag ut! :)

praktiken börjar på måndag och jag ska vara i johannedal i sex veckor. det är gamla hamsta patienter som bor där så jag hoppas att de kommer bli både intressant och lärorikt! :)

inatt ska jag jobba på kortis så nu måste jag börja göra mig klar och rulla neröver.


har knyckt några bilder av petris, förlåt men jag måste få visa folket hur otroligt snygga vi var!! :D

  
OP3B tjaaaaaallallaaaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0