gammal cykelägare

Publicerat: 2007-09-02 Kl: 13:14:55 | I kategori: Allmänt

idag fixade jag en extrajobbare för mig mellan sju och två, så idag har jag varit och införskaffat mig en cykel för 200 kronor eftersom jag behöver en häng och släng cykel som jag kan ha utanför lägenheten. jag kan inte påstå att den är snygg men den går framåt (egentligen alldeles för fort, eftersom bromsen var halvt trasig) men med lite hjälp av morfar så ska den kunna rulla i normalt tempo i stans backar.

iveckan har jag de jag ska göra....
- måste göra flera skol-uppgifter klara..
- hämta passet på polishuset som jag inte har hämtat ÄN!
- växla pengar
- packa resväskan
- köpa en pyjamas till jobbet!

nu ska jag ge mig iväg på jobbet strax
tänkte bara få mig lite mat i magen innan.

hei
image403

Kommentarer
Postat av: ebba

:)

2007-09-02 @ 13:16:48
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0