fjällsugen

Publicerat: 2007-09-20 Kl: 12:16:03 | I kategori: Allmänt
jag kom och tänka på en sak. varför inte åka upp till stugan något nu innan vintern (efter flytten)?
jag är grymt sugen på att göra en åretripp nu... vad säger min stammisläsare om detta måntro?

man behöver ju inte änns ha god ekonomi för att åka..
vi har ju både stuga och bil. så vad väntar vi på?

bensinpengar + fickpengar är de som behövs
så varför inte åka? förhoppningsvis kanske vi kommer undan med 600 kronor denna gång också isåfall.
förbannade parkeringsböter. Men jag tar på mig det, det var MITT FEL som inte mutade eller skrämde iväg polisen!
det var ju även jag som körde och missade skylten!!! ;) not!


- "är du helt jävla dum i huvudet, du måste väl förihelvete sett vad polisen skulle göra."

VM åre 07
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaaaaaaaa, gäääärna! :P

2007-09-22 @ 13:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0