slöbloggare

Publicerat: 2007-10-19 Kl: 12:24:22 | I kategori: Allmänt

jag håller verkligen med dig vickan.. nu var det väldigt länge sedan jag bloggade :P
som sagt så väntar vi fortfarande på internet och hemtele och det går inte direkt med en räserfart inte..

veckan som gått har varit bra, har tillbringat mycket tid med tjejerna. det är alltid kul att få ha dem där tjejkvällarna och prata en massa tjejprat! ikväll kommer min älskling hem från umeå så då blir det mys, hela helgen!! någon utgång kan det också bli..  :)

just nu sitter jag hos issa och väntar på att hon och emma ska göra sig klar för en liten runda på stan. sen ska jag träffa min saknade vän IDA, vi tänkte gå & fika och prata av oss om allt som varit! henne har jag inte träffat på ett år! det ska iallafall bli fruktansvärt trevligt att få träffa henne idag! jag har lääängtat efter detta! :) sedan ska jag och pontus ut och äta med min familj. mamma ringde och väckte mig imorse på min lediga dag vid åtta tiden och frågade om vi ville ut och äta ikväll. trött som jag var minns jag inte riktigt samtalet men som tur var så ringde hon upp efter två timmar igen. sen skulle även jag och mamma spana på lite kläder tills imorgon då hon ska träffa sina gamla klasskamrater som hon gick med i högstadet! efter det tragiska som hänt för tre veckor sen så tror jag att de är bra att alla klasskamrater ska träffas och prata! :) det tragiska som hänt är att en av mammas närmsta vänner har tagit livet av sig. så fruktansvärt hemskt!

nä, nu ska jag stressa issa lite...
hon är så seg på morgonkvisten när hon är "sjuk" ;)

skriver väl om sisodär en vecka igen då.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0