såå gulligt!

Publicerat: 2007-10-26 Kl: 22:05:32 | I kategori: Allmänt

jag måste bara berätta om min sista dag idag på praktiken!
först när jag kom så var det uppdukat jätte fint och sen fikade vi kladdkakan jag bjöd på..
OCH sen... så visade det sig att de boende hade varit och köpt blomma till mig igår, utan att änns säga något till personalen så det blev en riktig överaskning för oss alla! jag kände att jag blev aldelles blank i ögonen! om ni skulle veta hur personerna är så skulle även ni reagera som mig. så fruktansvärt fint gjort alltså! :) 

sen fick jag även förklara x antal ggr att jag kommer forsätta att vara (leva). många av dem som bor där uppfattar det hela som att jag inte finns längre då jag lämnar dem. jag "försvinner lixom!" vilket fall som helst så MÅSTE jag ta mig tid och läsa på dem något framöver. en jätte bra praktik inom psykiatri har jag haft! :)

image494

image495

..nu har jag precis kommit hem...
det visade sig att jag hade ett helt killgäng i soffan när jag kom hem!
så nu är det fullgång här med spel! börjar bli lite för mycket lek här tror jag....
jag fattar inte varför killar tar allt spel så jäkla seriöst? :P fast jag hatar ju också att förlora.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0