P: Men Emelie slappna av!

Publicerat: 2007-10-31 Kl: 11:36:25 | I kategori: Allmänt

jag somnade, jag har sovit gott och jag vaknade tidigt idag.
nu ska jag snart göra mig klar så jag är klar då sarah kommer och hämtar upp mig.
hon skulle inte komma förän på eftermiddagen så jag hinner nog dammsuga lite innan.
mamma har sagt: - Men Emelie, hur ska du kunna bo själv när du inte änns kan städa ditt rum, de kommer ju se hemskt ut om du inte lär dig att ta undan efter dig. det är dags att du  börja lära dig att städa nu " ... ska jag vara helt ärlig så har det blivit en totalföränding. jag städar och har mig varje dag! jag får panik då saker och ting inte är i ordning. vissa gånger blir p väääldigt less på mig! han påstår att jag ska ha allt så perfekt! MEn... jag vill bara att det inte ska vara stökigt.. så nu när jag är ensam får jag dona och ha mig hur mycket jag vill.. hihi!

här är två saker som jag retar mig på:
när det ligger kläder på badrumsgolvet
när toalettlocket står uppe

så ni som kommer hit, se till att ha kläderna på er och lägg ner toalettlocket efter er!

nu ska jag lägga in den strykna tvätten i garderoberna.

jag saknar dig, p! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0