något nytt

Publicerat: 2007-10-11 Kl: 17:15:44 | I kategori: Allmänt

oth78

Nu finns crocsen som fodrade varianter också. Mysa i soffan hemma eller vad? Jag har faktiskt tänkt på det här, vad är det som lockar världs befolkningen att köpa dessa crocs? Jag kan vara ärlig och berätta att även jag äger ett par äkta gröna crocs. det är inga favoriter. men de duger på jobbet. jag har fått för mig att dem är för hårda? mina fötter skulle nog tycka mer om den oäkta foppaskon som är lite mjukare. vilket fall som helst så hade jag inte sett dessa förän nu.. men vinterfodrade crocs är inget för mig, tror jag.

Som det ser ut nu kommer jag nog få ta fram mina vintersko-kartonger. de snöar för fullt nu här hemma..
undra om p kommer bli less på mina 76 skor i lägenheten? skulle nog tro det.
så det blir nog att rensa ut lite och förvara dem i familjens förråd.
hm..

dags att städa lite..
Kommentarer
Postat av: vickan

men emelie nu var det längesen du bloggade!! come on :D:D

2007-10-17 @ 07:18:51
URL: http://viktoriias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0