mörkrädd

Publicerat: 2007-10-31 Kl: 00:08:05 | I kategori: Allmänt

jag borde inte sitta uppe själv den här tiden. uh vad mörkt det är ute. och jag inbillar mig massa tok bara. jag tycker jag hör och ser massa konstiga saker utanför huset. nä.. nu måste jag nog hänga upp morgonrocken och lägga mig snart... tur jag har en som vet hur det är att höra saker mitt emot, på msn: viktoria! ;) jag funderar nästan på att bjuda hit henne nu.... för NU hör jag en massa röster utanför!

halloween till helgen och vad händer då? tur jag inte är ensam då iallafall! då lär jag väl få en hjärtinfark när jag ska öppna dörren och ser ett monster...

min mormor fyller år på lördag.. 53 har jag för mig! :) sen är en middag inbokad.
sen till kvälls vet jag inte vad de blir...... ?!


 

  
Kommentarer
Postat av: vickan

jag vet precis hur det är älskling, fy zlatan!! har du oxå alla lampor tända? :P

2007-10-31 @ 00:18:33
URL: http://viktoriias.blogg.se
Postat av: Emelie till V.

klart jag har alla lampor tända när jag är ensam!! ;)

2007-10-31 @ 01:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0