LOV!

Publicerat: 2007-10-29 Kl: 16:09:33 | I kategori: Allmänt

idag är det första dagen på novemberlovet! och gu så skönt det ska bli att få vila upp sig innan skolan sätter igång igen. jag har en massa saker som jag måste få klart under lovet.. jag tänkte även bjuda hem tjejerna på en,två eller tre myskvällar? :)  

idag är det precis ett år sedan vi kom hem från turkiet!
minnnen!! :) en vecka blev helt plötsligt två underbara veckor! så det blev riktigt lyx! :)
vi har funderingar på att åka något mer. så vi får se när och vart det bär av! :)
kan nog kanske bli münchen igen! :) det vill iallafall p! ;)

nu funderar jag starkt på att lägga mig och ta igen sömnen jag inte fick inatt på jobbet.
det blir en sen middag, eller vid sextiden. vi åt på biteline till lunch och är fortfarande MÄTT!
tänkte fixa ihop en god fiskgratäng sedan dårå! sen tänkte vi ha en liten myskväll jag och p! :)

nu ska jag slockna en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0