flytt

Publicerat: 2007-10-02 Kl: 16:56:38 | I kategori: Allmänt
nu är flytten i fullgång.
de blir sena kvällar som består av montering och möblering... de är precis som julafton! mycket saker man glömt bort från de år man samlat på sig flyttihemifrån sakerna.

idag har vi införskaffat oss en jättefin mörkbrun soffa från living (fast vi får den inte förän på torsdag) och imorgon ska vi köpa köksbordet som vi kollat ut. ska också hämta färgen till sovrummet på farfars affär imorgon. dt kommer bli superbra alltihopa! :)

nu ska jag, mami, linnea & maximilian åka in och lasta av det sista..
jag måste faktiskt erkänna att det känns lite konstigt att flytta hemifrån.
de är verkligen blandade känslor! :) jag är helt enkelt ovan..

heisvejs!
Kommentarer
Postat av: Petra

Det kommer bli sjuktbra tror jag! :D

2007-10-02 @ 21:54:26
Postat av: svar till petra

jag hoppas det! :D ställ in dig på inflyttningsfest framöver ;)

2007-10-03 @ 10:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0