utflykt

Publicerat: 2007-11-04 Kl: 20:05:36 | I kategori: Allmänt
idag sov vi verkligen ut.. hur skönt som helst! :) P frågade mig om jag ville gå på stan och shoppa lite. OCH självklart ville jag de! ;) oftast är det alltid jag som frågar honom, men denna gång så var det hans idée! :P sen tog vi en sväng på ikea också. där köpte vi ljus i mängder! :) sen åkte vi hem och gjorde oss lite tacos! muums! :)

nu har vi nyss kommit hem från norra berget.
åkte upp en snabbis där vi mötte ett tjugotal utbytesstudenter och en svensk typ.
rätt trevligt, förutom att jag suger på engelska!!!! :)

nu ska vi tända lite ljus och fundera på vad vi ska hitta på den 15 november på våran 3 års dag! :) vi har fundera på att åka upp till stugan i Åre eller boka hotell i sthlm, men inget är bestämt än. tiden går och vi har tusen planer framför oss! :)

Skönt med skola imorgon faktiskt. har inte varit i skolan på sju veckor!! :)
jag funderar på att bjuda hem mina käraste snyggingar till helgen?! :D

image553

image552
Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag är på :D:D

2007-11-04 @ 21:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0