priskrig!

Publicerat: 2007-11-22 Kl: 17:40:04 | I kategori: Allmänt
idag var det verkligen priskrig i birsta
och självklart så passade vi på att köpa en tv då på elgiganten.
en riktigt snygg samsung, 40tum och full HD.
det säger nog inte er så mycket. jag kan inte heller något om sånt där..
men antagligen så ska de vara bra med full HD!
jag tycker det är mycket pengar men som p säger, smakar det så kostar det!
och ja... man får det man betalar för! :)

nu ska vi försöka få ordning på vardagsrummet!
det blir upp med väggstativet och placera ut bioljudet till en början!

vi har köpt mycket saker nu inom elektronik!
jag vill bara grina över alla pengar!!! :P
men samtidigt så har vi fått mycket för pengarna! :)

jag diggar bellas prutning idag.
hon är en grym prutare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0