influensan+mögel?

Publicerat: 2007-11-07 Kl: 16:25:51 | I kategori: Allmänt
det kryper i mig!
johanna ringde för en stund sen och trodde sig veta varför jag är sjuk.
idag fick p komma och hämta mig klockan tolv eftersom jag trodde att jag åkt på influensan. det rann i näsan och jag kände mig allmänt trött i kroppen. men nu har jag pratat både med mentor monika och huvudskyddsombudet på skolan. det är mögel! och de har jag reagerat väldigt starkt mot förut.

enligt mig själv så tror jag att det är en blandning av influensan och möglet
så som det ser ut nu ska jag inte gå på lektionerna vi har i 200 korridoren.

det finns risk för att jag sväller igen helt
och de är inget jag vill vara med om.

att jag har pollenallergin kan jag tacka mögel för också.
usch!



nog om det..
nu ska jag äta det pontus har kockat.
muuuums, de luktar kött! :)
Kommentarer
Postat av: Petra

Men stackars lilla vännen, jag saknar ju dig :(

2007-11-08 @ 23:09:38
URL: http://peidjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0