geni:et emelie?

Publicerat: 2007-11-13 Kl: 20:28:48 | I kategori: Allmänt
folk verkar tydligt tror att jag är ett geni! hallå? det är väl som fan att man vill ha ett bra betyg, men orken säger något helt annat. både kroppen och hjärnan säger att den vill vila efter skoltid. men det får man tydligt inte.. grrrrr vad arg jag blir på dem som bara slänger arbete över oss... 

vi lär väl ha läst 200 timmar för mycket innan det är klart!
då ska jag skratta på studenten samtidigt som jag skriker vi glömmer dig aldrig monika! ;)

har nu suttit tre timmar, TRE timmar med endast en sida!
det är inte mängden som avgör, men... EN SIDA!
suck! det är bara kämpa.... som mamm alltid sagt!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ett geni är en extremt intelligent människa. Ibland sägs att IQ ska vara över 200, men den siffran torde vara snuten ur hatten. Mer allmänt kallas en person med stor begåvning (inom ett visst område) för geni, oberoende av vad dennes intelligenskvot skulle kunna vara. (susning.nu)

.. är jag ett geni? jag är orolig... image582
här har ni också en som kämpa...... :D
Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA! Vad rolig du är mitt lilla geni! Jag kämpar som fan, och det är tur att jag har någon att kämpa med :D PUSS sötnos!

2007-11-13 @ 20:47:55
URL: http://emmajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0