Boda borg

Publicerat: 2007-11-30 Kl: 21:51:52 | I kategori: Allmänt
Boda borg idag med klassen. Mycket kul. Mitt lag tog 8 stämpar så vi gjorde de bra som "nybörjare".

Det bästa av allt var middagen och kvällen hemma hos johanna i stöde med några av klass kompisarna.
till middag åt vi ufo som johanna fixat och cheesecake till efterrätt. cheesecake som jag ääälskar!
sen blev det såklart också idol med en massa gott till. men tyvärr vart vi tvungen att avbyta tittandet pga av att issa ska upp tidigt imorgon och jobba.. så resten får vi se hemma!
men kul att vi blev bjuden till stöde måste jag säga! :) tack johanna :)


föresten.. johannas lillasysters fågel släppte en bajs på isabelle ikväll... haha ;)
visst ni att en underlat inte kissar? :O

Vem ska åka ut från idol ikväll då?
ANDREAS HOPPAS JAG!!!!!! :O

     
Kommentarer
Postat av: Petra

haha men Emelie, inte uno, UFO heter det ;)

2007-11-30 @ 22:08:31
URL: http://peidjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0