100 år från nu

Publicerat: 2007-11-04 Kl: 21:13:17 | I kategori: Allmänt
martins låt -100 år från nu har spelats ett x antal gånger i högtalarna ikväll.
när jag hör denna låt tänker jag på livet. det är faktiskt mamma som fått mig att tänka på just livet då jag hör den. sist då vi åkte bil sa mamma: den här låten påminner mig om marie. en kvinna i sina bästa år som tagit sitt liv.

det är så fruktansvärt så det finns inga ord för det.

nä, nu ska jag besöka studera.nu .. jag vill läsa vidare efter gymnasiet. eller jag SKA!
men frågan är om jag ska göra de direkt eller om jag ska jobba ett tag först?
då kan det ju faktiskt hända att jag får fast jobb som antingen undersköterska, skötare eller personlig assistent och vill jag det? livet känns hårt! är jag redo eller behöver jag bygga på min erfarenhet?

drömmar har jag
och jag ska och kommer lyckas
någongång! :)

de blir en tidig kväll för oss ikväll.
tänkte snart göra en riktig mysfika
med goooooda hembakade mackor!

möte med styrelsen tidigt imorgonbitti. orkar jag de?!
jag måste!


något i den stilen ska det bli till kvällsfika
tyvärr tycker p inte om grönsaker så han får ta en torr skink & ost macka! ;)

sen är vi som två nya människor igen
kanske.....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0