yäes!

Publicerat: 2007-05-23 Kl: 21:41:13 | I kategori: Allmänt

viken underbar dag, och vilket lättnad!
idag kom min älsk och hämtade mig på skolan och skjusade mig till jobbet, jag skulle få sommarschemat och sedäääär, jag är ledig helgen under gatufesten! jobbar dock onsdagkväll, torsdagkväll och fredagen på dagen. men det gör inget, det blir ändå toppiloppen! kanske dock inte kan festa till det på torsdagskvällen men det gör inte så mycket, det får bli återhämtningsdagen! nu toklängtar jag faktiskt dit, förra året jobbade jag hela helgen, så nu hade jag turen med mig!

jaja, nog om det.
idag har jag ägt pontiluren på nitendo wii! jag är faktiskt inte så mycket för "tv-spel", men det där var verkligen jätte kul, iallafall tennis och boxning! :) ..så snart kanske han får ännu fler roliga spel då han chippat det..

har också varit och solat med mami och lillasyrran ikväll! testade det nyinkomna solariet som man står i, tre minuter för trettio kronor, men fäärg fick man av det kan jag lova.. de trodde jag faktiskt inte! bra uppfinning!!

imorgon blir det först ett studiebesök hos ambulansen på sjukhuset med klassen, sen blir det egen studietid så då tänkte jag och issa slå oss ner på ett cafeé och försöka ordna till svenska inlämningen som skulle varit inlämnad för läääänge sen! har även idrottsprov på fredag men det fixar jag nog utan att råplugga till, men vad vet man...

nu tänkte jag pysa iväg ner och vara lite social med min familj och älskade pojkvän! fotbollsdax som ni kanske förstår, Champions League finalen!

image59
jag och issa vet vad vi har att vänta oss imorgon!  yäääe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0