stackars älskling!

Publicerat: 2007-05-24 Kl: 19:59:26 | I kategori: Allmänt
reflektioner från dagen:
ett intressant studiebesök på ambulansen imorse.
plugglunchfikis på coffeé house med issi, tokpluggade som dårar!
sen ringde min underbara älskade bästa pojkvän, han hade då fått åkt in på sjukhuset pga av en synskada som hade inträffat på östrand. just nu är det bara ena ögat som funkar som det ska, men förhoppningsvis så kommer han bli återställd! tycker så syyyynd om stackarn! men det är tur han har en sjukvårdare till flickvän som tar hand om han iaf! :) hi!

imorgon är det tänkt att det blir en utgång med tjejerna i klassen.
först ska vi ut och äta och fira issa och johanna, sen blir det förfest hos issa och därefter tänkte vi avsluta firandet på krogen, om vi nu kommer komma så långt! :P vi siktar iallafall på det.

på lördag ska jag vara en hemmaprinsessa med min älskling har jag lovat!

nu ska jag pysa i säng för jag är dödstrött!
..och inte har jag läst på idrottspapperna heller som vi har prov på imorgon, det får gå som det gå. jag känner att jag inte orkar mer i skolan nu. tur skiten snart är över!

image62 det bästa jag har!!!
Kommentarer
Postat av: Jörgen

Heeej! :-)
Missa inte vår Stora CIDER Spaecial på TheGuide idag!

2007-05-24 @ 20:18:41
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0