sommar 2007

Publicerat: 2007-05-28 Kl: 16:53:39 | I kategori: Allmänt
nu sitter jag och spanar på nelly efter en till bikini. egentligen fattar jag inte hur de kan vara så kul att köpa bikinis hela tiden? aja, vilket fall som helst så har jag köpt 3 st nya inför sommaren 2007 och vill fortfarande ha en till! vilket roligt intresse jag har, bikinimani.

här är två av mina införskaffade binkinisar! 
 

planering inför sommaren:
jobbar mellan 18/6-13/8 på hagalids servicehus och sjukhem!
1/6
födelsedagshemlighet för en överaskande kompispojkvän.
8/6 avslutning och emil tar studenten så då blir det studentfirande!
13-17/6 åker ev jag och pontus till munchen!
5-8/7 gatufesten!
och sen jobba, jobba, jobba!
..och i mitten av augusti kan det hända att det blir en sistaminutenresa, en riktigt billig isåfall!

och sen avslutar jag sommaren med en utomlandsresa med
pontus släkt den 6/9! :)

och dundermycket sola och bada vill jag hinna med i sommar!

nu ska jag pysa iväg och hämta pontus och sen tänkte jag glo på b-pojkarnas match mot söråker medans han tränar på planen bredvid! :)

jag har nu en inl. kvar i skolan innan sommarlooovet och den tänkte jag göra klar på torsdag eftersom klassisen johanna ska sova här imorgon inför katastrofövningen i sandö som vi ska åka klockan halv sju på morgon till! och imorgon får vi veta hur/vilken skada vi ska spela i katastrofövningen! =)

..ge mig sommarlov!
nuuuuuuuu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0