skolless

Publicerat: 2007-05-21 Kl: 21:33:32 | I kategori: Allmänt


dagen började med en rejäl sovmorgon, gick en promenad och sen vart det en stadsrunda med klassisen johanna, innan vi skulle till våran enda lektion, men vi hade visst ingen lektion, idrottsläraren var sjuk! så då blev det en såndär emelie och issa middag hemma hos issa och därefter blev det spinning och core på ego! så nu sitter jag här, lite halvsliten... och äter jordgubbar! tänkte strax krypa ner och läsa en tidning som jag införskaffade mig på vägen hem!

imorgon börjar jag inte förän efter 10, så då tänkte jag hinna med lite plugg före! sen blir det body pump på kvällskvisten. detta är vad som är inbokat än så länge..

nu är det inte långt kvar tills det är sooooommarlov!
och tack gud för det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0