morsdag!

Publicerat: 2007-05-27 Kl: 14:43:18 | I kategori: Allmänt

igårkväll blev det som sagt en lugn kväll!
efter att jag hade skjusat in fyllskallarna åkte jag hem igen för att se till att syrran kommit hem, hon skulle komma hem till elva och det gjorde hon. sen drog jag upp syrran vid fyra inatt för jag vågade inte åka själv mitt i natten och hämta dem tre fyllskallarna! vi kom fram och vi var hemma vid femtiden. som tur är så vet inte mamma om att jag tog med mig syrran, men hon är ju faktiskt femton år snart! :P

markus var odräglig igår så jag fick lämna av han efter vägen, så han fick gå en liten biiiiiiiiiit!
haha!

snart kommer familjen hem! de kändes konstigt imorse, det var ingen som ropade emäää- ponus nere vid trappen som maximilian alltid brukar göra vid sjutiden. man kan inte låta bli att skratta och ta upp honom då! så när han kommer hem nu vid tretiden ska vi kramas, alla tre! därefter blir det morsdagsmiddag med morsdagspresenter!

image74 


nu tänkte jag lägga mig i cancergrillen som pontus kallar det och sen hämta mina saker hos issa som jag lämnade där i fredags!

imorgon ska vi till midlanda med klassen, räddningsheldikoptern!
så då ska jag hämta upp timråfolket!
hej!

linnea, elin och maximilian:

image67 image68 image69  

image71  image73 

image72
på den här bilden var han jääääätte magsjuk
men titta vilket mystroll han är! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0