johannadag

Publicerat: 2007-05-29 Kl: 21:50:36 | I kategori: Allmänt

slutade ett idag, tog med mig johanna på ett skolkatalogsmöte och sen hämtade vi upp issa och åkte hemåt!
har nyss guidat johanna här i hemmatrakterna, för själv bor hon i stöde!

idag har vi fått våra olycksfall som vi ska spela imorgon!
- johanna ska ha en öppen underbensfraktur och jag ska ha en nackskada med dommningar i benen, så det blir det väl antagligen nackkrage och bår för min del! ska bli kul att se hur ambulanspersonalen agerar! ;)

just nu står johanna och tittar ner över timrå centrum!
men snart tänkte vi fika lite och sen hoppa i sängs så vi kommer upp imorgon. ska ju upp 5:45!
har en rolig dag framför oss! ska bli kul att se issa med sin näsfraktur imorgon! ;)

g-natt!

lite bilder från helgen, (hemma hos issa bl a)
image78 image79 image80 image81
image82
..och jag bakom kameran :P

Kommentarer
Postat av: vikys beundrare!

vilka puddingar!

2007-05-29 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0