dessa söndagar

Publicerat: 2007-05-20 Kl: 14:04:43 | I kategori: Allmänt

idag har alex och petter lyft mot antalya, kemer för en veckas semester! och grrrrrrrrrr för dem lyckostarna!

här sitter jag och tänker, finns det någon tråkigare dag än söndag?
tyvärr lyckas jag aldrig få upp humöret på topp under söndagarna.. så idag blir det en såndär slödag!
tänkte försöka hinna med en promis och en solning innan dagen är slut! =)

imorgon börjar jag inte förän 14.50 så då tänkte jag hinna med ett pass på ego och en tripp på stan! =)

nu blir det en snabbtripp på stan med min älsk och därefter ska vi äta på kina med resten av min familj! =)

sommar, sommar och sol!                         
image42
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0