14:21

Publicerat: 2007-05-09 Kl: 14:20:42 | I kategori: Allmänt
vaknade precis som igår, allergisk som tusan! dessutom blir jag både trött och hängig på kortisontabletterna så det gör ju inte saken bättre...

idag har jag faktiskt tagit tag i några inlämningar som ska vara inlämnad på måndag. det finns inte så mycket annat att göra på lovet när alla andra i går i skolan, är på praktik och jobbar! men skööönt att få ta igen sig lite innan allvaret börjar igen! =)

nu tänkte jag snart pysa ner till dagis och hämta lilleman, förhoppningsvis har dem ätit mellis så då tänkte vi gå en liten promenad ner till mamis på jobbet! då får mamma ett litet oväntat besök också! =)

ikväll blir det en myskväll med min bäbi. äta lite fruktsallad och se på nån film, Mmmmm! sen så blir nog en ganska tidig kväll för våran del, både han och jag ska upp tidigt imorgon. han ska på utbildning och jag ska först träna och sen träffa cicci på stan! :) myspys!

                       image21 
Mamma, Maximilian & Linnea       Pontus och Maximilian            Elin och Maximilian
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0