10 maj

Publicerat: 2007-05-10 Kl: 20:19:50 | I kategori: Allmänt

idag har jag:
ringt vårcentralen angående kortisonsprutan
varit på stan och lunchat med cicci
träffat matilda
varit och tränat på ego

och ikväll ska jag:
och mamma göra fruktsallad
umgås med pontus
och sen ska jag tokplugga... 

skolarbeten som jag bör göra innan kvällen är slut:

- kulturellt i vården
- skriva bloggen från österström+fler inlägg.
- göra svenska inl. filmanalys!

sen får vi se hur mycket jag hinner av detta.
Filmanalys (forrest jump) vill jag bara lägga åt sidan, lärarn är skit och blää så tråkig uppgift!
får se om även jag skippar den? tänkte iaf försöka en, eller två ggr.

imorgon ska jag:
träna på ego
åka till skolan med inl.-ar
umgås med min gos

på lördag blir det troligtvis en emelie och issa dag!
först tänkte vi gå på spinning
sen fixa oss
sen utgång!

nu ska jag försöka komma igång med allt!
.....heddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0