midsommar

Publicerat: 2007-06-22 Kl: 14:57:19 | I kategori: Allmänt

varit ledig idag så idag har jag, eller snarare vi (jag och pontus) bara tagit det lungt och gillat läget.
vad det blir ikväll vet vi, men om vi kommer kunna komma överänns om det är en annan fråga?
först hade vi tänkt åka till johan och elin vid tretiden och spela lite kubb och sen bär det av mot emil och issa vid sextiden för då blir det grillning.

vi måste försöka dela upp oss sådär, för det är jag som har strulat till alltihopa.. jag var ute lite för sent med inbjudningarna..  jaja, nu är det såhär det blir och det kommer bli jätte kul och gott! :) blir dock en lugn kväll för mig eftersom jag ska upp och jobba imorgon klockan sju, ett tolvtimmarspass. yippi! så idag får jag sitta framför ratten och skjusa runt massa fyllskallar...då!
 
nu ska vi börja göra oss klara och åla ner mot sällskapet!

midsommar 05:
 


några få bilder inlagd från årets midsommar, 07:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0