guldkotten

Publicerat: 2007-06-07 Kl: 15:19:37 | I kategori: Allmänt
efter ungefär sisodär 3 timmar var guldkotten över och estet vann rubb och stubb och kommer gå ut först på grytan! egentligen har jag ingen anning om hur estet kunde vinna eftersom SP3A fick med sig en stor mängd med poäng!

jaja, nu är det iaf så och snart kommer mitt gohjärta och hämtar upp mig för sen ska vi åka och hämta upp issas mamma och lillebror nere i centrum innan själva studenten! sen efter själva studenten bär det av mot rundens!

så nu har jag 10 minuter på mig att ta fram dressen och smickra mig lite!
heddå

Kommentarer
Postat av: BF-student!

snygg eddie var !:P

2007-06-07 @ 16:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0