sömnpratare

Publicerat: 2007-07-04 Kl: 01:08:43 | I kategori: Allmänt

pratar i sömn -ja det är precis vad min lilla älskling brukar göra ibland! vi verkar ska gifta oss midsommar 2010 och skaffa barn? en framtidsplan som pontus nyss drog upp i sömnen.. hihi! han berättade inte så noggrant så jag få höra med han imorgon, om han nu kommer komma ihåg nått ;)

...drömmar kan ju trots allt bli sann älskling! :D
de vet ju både du och jag! :)

jag älskar dig också, och det vet du!
dunderdunder mycket dessutom!

jag vet att han kommer bli lite småilsken på mig när han läser de här men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig. du är så söt!

puss och godnatt på dig!
image300

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0