LÖN

Publicerat: 2007-07-25 Kl: 21:15:17 | I kategori: Allmänt
har även idag varit och fyndat en hel del!
först åkte jag och pontus in till stan, i sisodär två timmar gick vi runt och vi hittade varsitt fynd. eller jag vet inte om jag kan kalla 300kr för en t-shurt som ett reafynd? men jag gjorde iallafall ett fynd: en kjol för 49,50! mätt och belåten gav vi oss iväg hemåt igen. då var det träningsdax för pontiluren och då passade jag på att hänka på mamma och maximilian in till stan igen. även då gjorde jag fynd. köpte mig lite höstkläder. b la en tjocktröja, vita city shorts, längre variant av en munk tröja och ett hårband som jag ska ha på jobbet..

resten av lönen ska gå till utomlandsresan!
nu ska jag spana lite på småbäsar på familjeliv och sen tänkte jag fika lite mjölk och puffar!

sen bär det av 300 meter
mot mitt allt!

imorgon blir det sovmorgon!
jobbar kväll
13-21!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0