halvdö

Publicerat: 2007-07-30 Kl: 15:14:14 | I kategori: Allmänt

jag känner mig död efter helgen och idag. men imorgon är jag ledig, och då.... ska jag rå om mig själv. bara göra saker jag vill göra. något som jag redan bestämt mig för är att jag ska åka till söråker och hälsa på mormor medans morfar jobbar, vi ska kolla i resekataloger.. vi tänkte försöka göra något vettigt av min lediga tid innan skolan börjar. hoppas vi hittar något bra annars så ska vi nog åka bort då hon fyller 54 i november! :D om inte jag ska ju faktiskt åka utomlands den 6 septemer med pontus släkt.. och de ska bli jätte kul :D så vi får se hur de blir med mormor&emelie resan! :) efter jag varit hos mormor tänkte jag förflytta mig 800 meter till farmor och farfar! :) men först, SKA JAG SOVA UT IMORGON :D

nu ska jag snart hämta min prins på jobbet sen ska vi hem till mig och äta mat från kebab house!
precis vad jag är sugen på nu! muuums mami!
ikväll blir det mysipyssssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0