Gatufesten

Publicerat: 2007-07-08 Kl: 13:01:29 | I kategori: Allmänt
såhär i efterhand så måste jag säga att årets gatufest måste ha varit den blötaste och kallaste gatufest jag någonsin varit på. lite synd är det ju allt men det blir vad man gör det till, såklart :D

om jag ska reflektera årets gatufest så har jag haft det helt ok!
på onsdagen var jag och min prins där med issa och emil m.fl och bara gottade oss, vi körde lugna puckar hela bunten. ikke gatufest på torsdagen och på fredagen blev det feeeest, som f-n med min issi och flera, slutade med efterfest hos per där vi alla slocknade vid halv fem. och igår körde vi samma stil, det vara bara att köra gärnet då med! vilket i sin tur ledde till att man tappade bort alla? aja, jag hittade alla under kvällensgång, bla min pojvkän i vip tältet och isabelle utanför. så då var vi tre tillslut. men vart tog emil vägen? issa gick hem och jag avrundade årets gatufest vid halv tre tiden hemma hos min älskling.
nu är det bara att återhämta sig.....


några få bilder från fredagen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0