På jakt efter en svart plånbok..

Publicerat: 2007-12-03 Kl: 22:24:13 | I kategori: Allmänt
nyss åkte emma härifrån.
det vart en lyckad kväll till slut.. först blev det plånboksjakt på skolan (emma hade glömt sin plånbok i klassrummet) sen blev det en birstasväng och sen for vi hem till oss och spelade lite super mario! ;)

det gick inte allt för bra med julklapps handlingen idag för min del. endast EN julklapp! jag köpte istället kläder till mig!! dum som jag är... jag behöver inget nytt men... ja.. P tyckte iallfall att de va fint så de är ju bra :) de blev ett par jeans och en topp från vila. måste nog ta tag i julklappshandlingen snart. jobbar ganska mycket före jul så då kommer jag inte hinna handla så mycket... :)

Nu ska jag göra lite fika tills p kommer hem.
han brukar alltid vara hungrig efter träningen... :)

Kommentarer
Postat av: amanda :)

läs & kommentera gärna min blogg :)

2007-12-03 @ 22:38:42
URL: http://awr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0