nej, vad är det som händer..?

Publicerat: 2007-12-31 Kl: 01:43:40 | I kategori: Allmänt
det blev ingen lyckad kväll måste jag säga.
P har antingen åkt på vinterkräksjukan eller så kräks han för något annat.
kan ju vara febern eller nån mat som gör att han kräks. vad vet man..

ikväll tog jag grannens tvättid.. undra om dem är glad på mig? ja, vad gör man inte för att få bort spylukten? blev nyss klar med tvättningen och ska hoppa ner i sängen och pyssla om min gos som ligger och fryyyser under två täcken. imorgon ska vi sova uuuuut.

vi håller tummarna att P mår bättre imorgon. mer kan vi inte göra! :)
mår han inte bättre imorgon har vi pratat om att bara fixa en god middag och ta en promenad ner till hamnen vid tolvtiden. men vi håller som sagt tummarna för att de ska bli som planerat! :)
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0