julafton

Publicerat: 2007-12-25 Kl: 13:10:11 | I kategori: Allmänt

igår blev det en riktigt mysig julafton.
mycket trevligt folk, massor av god mat och massa fina julklappar.
tack än en gång! :)

jag och p fick dem flesta paketen tillsammans i år.
vi har fått mycket behövande julklappar. bl a. byrå, sängbord, lampor, inomhusgrill, våffeljärn, köksredskap, godis i mängder, spel (lika par leka bäst) olika ljuslyktor, utomlands-resepengar, flera presentkort på bla. living och ikea, bak, ugns formar och sen fick vi lite kläder och presentkort på klädesaffärer..

av Pontus fick jag ett otroligt fint tomas sabo smycke! :) Taaack älskling! :)
av mig fick han ett smycke, en tröja från MQ och en mössa. han vart mycket stilig i rubbet :)

nu tänkte jag bjuda på lite bilder från gårdagen


morgonfika                elin och linnea      maximilian och linnea      

jag och linnea med mamma.


 ikväll blir det utgång samt lillajulafton här är det tänkt! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

God jul och gott nytt år :)

2007-12-25 @ 22:44:32
URL: http://emeliebergstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0