jag tycker om mitt jobb!

Publicerat: 2007-12-29 Kl: 22:13:42 | I kategori: Allmänt
det blev inte så mycket vila idag.
men NU ska jag vila. har nyss kommit hem.

idag har jag jobbat 13 timmar på kortis.
dem ringde imorse och frågade om jag kunde hoppa in och eftersom jag trivs så bra där så ville jag mer en gärna jobba. dagen har gått fort idag. vi har varit ute på promenader, sett filmer och köpt godis i mängder. muums! en riktig mysdag!

imorgon ska jag också jobba. 8-18. sedan ska jag plugga med bella hemma hos emil.
Bella åker ju till thailand på tisdag. jag fattar inte att dem åker på tisdag.. tiden har gått FORT! jag är såå avensjuk! :P jag vill också åka!!! :)

sen.. är jag ledig på måndag.
sen.. ska jag jobba på tisdag. (13-21)
sen.. har jag enbart pluggdagar framför mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0