jag skänker en tanke

Publicerat: 2007-12-15 Kl: 22:02:48 | I kategori: Allmänt

jag skänker tankar till alla dem som inte har råd att fira jul..
jag var nyss inne på familjeliv och glodde lite och där var det en kvinna som beklagade sig för att dem inte hade råd att fira jul. hon ville ha förslag på vad hon skulle göra för att hennes barn skulle kunna få lite julmat och en julklapp var?

jag säger då det.
fasen vad bortskämd man är!
här i både världen och i SVERIGE sitter människor som inte har råd till att fira jul.( vissa får inte änns mat och vatten varje dag i världen!! tänk vad bra vi har det alltså....) jag skänker en tanke och önskar jag kunde skänka en summa pengar till den här familjen jag läste inlägget av. tänk om jag hade vunnit 10 miljoner nu?

har ni en slant över, skänk en den till behövande barn! själv har jag skänt 100 kr!
http://www.tullgardsskolan.stockholm.se/hemsidor/elevensval/websites/Niclas_Louisa/hemsida.html
P.S STARKA BILDER! P.S STARKA BILDER! P.S STARKA BILDER!!!!!



nu blir det gino.
har jag mage att säga det?!
jag önskar att jag ägde en vitchokladfabrik och var bärplockare nu, för då hade jag skänt hela världen gino!!! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej! mycket bra skrivet...du är omtänksam du!

2007-12-16 @ 13:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0