hjärnan ur balans?

Publicerat: 2007-12-11 Kl: 16:34:00 | I kategori: Allmänt
igår när p kom hem från träningen halv elva var han inte alls sig lik. han slängde sig på soffan med kläderna på och han hade super ont i huvudet och han var yr & illamående. vi spekulerade efter anledningar och vi fann en anledning.. han hade fått en armbåge vid tinningen under träningen. hjärnskakning var min första tanke. vi ringde upp till akuten och där sa dem att vi skulle återkomma om det inte hjälpte med alvedon. vilket de inte gjorde. men en "sjukhusrädd" och snål pojkvän fick jag inte med.. han ansåg att sömnen var medicinen. han somnade på engång medans jag somnade vid två inatt.. idag mår han mycket bättre...

idag när jag kom hem från skolan så hade min älskling gjort super god mat! jag hade ställt in mig på något lätt, typ makaroner och korv. men inte då.. han hade slagit till stort! kyckling, ris, bearnesesås och sallad! muuums! :)

funderar på om jag ska handla julklappar ikväll eller imorgon?
jag har en hel bunt med skolarbete som ropar efter mig.

jag tror jag pluggar ikväll och kör shoppingturen imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0