hejdå 2007

Publicerat: 2007-12-30 Kl: 19:44:18 | I kategori: Allmänt

nu är jag hemma igen efter ännu en arbetsdag! :)
efter jobbet ikväll blev det lite plugg med bella och nu tänkte jag enbart lägga mig i soffan och njuuuuta.

imorgon ska vi välkomna det nya året och det känns otroligt bra. året som gått har varit helt fantastiskt. jag har absolut ingenting att ångra eller känna dåligt samvete över. mitt liv är underbart och jag hoppas att de kommer forsätta så.. de två största händelserna 2007 är nog körkortet och flytten. jag har blivit sambo med han jag älskar mest av allt! :) det är väl verkligen något jag kommer ta med mig från det här året. samt alla andra minnen!!

imorgon blir god mat och trevligt sällskap hela kvällen!
bättre kan det nog inte bli! :)

VÄLKOMMEN 2008!
Jag älskar dig P! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej..Ja, det måste kännas bra att få bli sambo med den man älskar mest.. Men jag får ta det nästa år ;o) Kram

2007-12-31 @ 00:13:21
URL: http://www.jopa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0