för mycker saker på för lite tid

Publicerat: 2007-12-17 Kl: 19:37:01 | I kategori: Allmänt
igår var jag på metso cupen på nordic hela dagen med petra.
Pontus lag vann fyra matcher, spelade en oavgjord och förlorade en.
dem kom tvåa i div 1serien.
jag anser att de var tur för annars hade dem förmodligen losat stort på inomhusligan om inget under att skett. :P det verkar som att p ska vara med på inomhusligan iår ändå.. :)

jaja..
nu har jag gått och blivit sjuk tror jag. DET HAR ALDRIG HÄNT ATT JAG SOMNAT DIREKT EFTER SKOLAN NÅGONSIN! jag fryser, fryser och fryyyyyyser! HOPPAS JAG SLIPPER DET HÄR! det känns riktigt tärt eftersom jag har rätt mycket jag måste göra i veckan. plugga till psykosprovet, julklapparna ska bli klara, julmaten ska handlas o jag ska jobba en massa..

Torsdag: 12-21 Kortis-B
Fredag: 8-21Kortis-B
Lördag: 8-21 Kortis-B
Söndag: 8-21 Kortis-B
Jag trivs så fruktansvärt mycket på Kortis-Barn. Mmm, de ska bli kul att jobba! :)

det blir pontus uppdrag att fixa maten i jul. och det ville han göra också! :)
han vinner förmodligen julskinkan på skinkcupen iår så då får han fixa en segerskinka av den! ;)

imorgon ska både jag och pontus få bli julfin i håret! :)

image696
Kommentarer
Postat av: Petra

Ja tack för igår! :D

2007-12-17 @ 21:37:14
URL: http://peidjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0