exklusivt

Publicerat: 2007-12-08 Kl: 10:09:47 | I kategori: Allmänt
igår vann som ni alla vet Marie!
och de tyckte jag va bra.. :)

satt och läste massa kommentarer igår på tv4.se och folk är inte klok...
hur kan man ge sig på Maries utseende och trycka ner det pga av att man helst vill att amanda ska vinna.
har ni hört talas om struma? viktnedgång och viktuppgång är inget konsigt i detta sjukdomstillstånd.
grrr!

vilket fall som helst så var vi ute i timrå igårkväll. jag passade på att hämta mina tre vinterjackor. men jag och p funderade på detta igår.. behöver jag åtta jackor i vinter? :O jag tror faktiskt jag ska ge systeryster två av dem. hon har tjatat som en tok på mig att hon "vill låna ena". för det andra så har vi inte plats för alla...

idag blev det en tidig uppstigning.
p åkte ner på ego redan nio imorse och jag tänkte att de va lika bra att kliva upp så man inte sover bort hela dagen. idag ska P på trav och jag träffa Ida vännen! vi har inte träffats på ett tag så de ska bli kul! :)

sen fick jag och p ett exklusivt erbjudande igår!
isabelle och emil ska bjuda oss på middag idag!
de brukar alltid bli något exklusivt när dem bjuder på middag!! :)

   
midsommar 05          emils student 06      jag och sandra    Maximilian och Pontus igårimage648
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0