västermalms gymnasium

Publicerat: 2007-08-28 Kl: 09:53:26 | I kategori: Allmänt

om sisodär 3 ½ timme sitter man där igen.... igen! sommaren har gått så otroligt fort och jag har istortsätt bara jobbat hela sommaren!

igår fick jag provsmaka på mina gosisar som jag inte har träffat på hela sommaren.
vi möttes upp på stan och fikade & pratade massssssa tok bara! :)
STUDENTRESA 2008! wiihooooo! ;) skönt att de bara är ett år kvar nu!!!

nu ska jag börja göra mig klar och sen ska jag invänta den där förbannade fula bussen som åker omkring på dem här byvägarna och ska ta mig ner till timrå där jag ska byta buss. pontus måste ha bilen till träningen sen så nu kommer jag få börja vänja mig att åka buss nån dag i veckan! :) men snart flyttar vi och då kommer jag kunna gå och cykla om jag känner för det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0