sovmorgon m. sol.

Publicerat: 2007-08-06 Kl: 12:03:26 | I kategori: Allmänt

jobbat hela helgen!

igår jobbade jag delad tur, hade alltså en två timmars rast mitt på dagen.  min älskling kom och hämtade mig på jobbet och vi åkte in till charm och pontus bjöd på en lunch! :) och rätt vad det var så sa pontus: 
-" visste du att vi har varit tillsammans 1000 dagar idag?" .. de hade jag ingen anning om. jag är dålig på att räkna dagar, men månader räknar jag :) dessa dagar är de bästa dagarna i hela mitt liv kan jag säga. vi har gjort så himla mycket tillsammans! :) jag älskar han sååå mycket! :)

idag har jag äntligen fått sovit ut efter min slitsamma helg på jobbet, dock bara till kvart i tio men bättre det än att behöva kliva upp sex på morgonen. nu hade jag tänkt röra ihop en kaka och sen ska jag och pontus dra oss bort mot havet någonstans när han sluta jobbat. typ smacken eller oxviken är det tänkt. nu måste jag nog sätta igång med bakningen och göra mig klar. tänkte också försöka hinna med att göra en pasta sallad som vi kan äta på stranden till middag.. OCH resekataloger ska med. för vi... ska åka utomlands men vi har inte bestämmt oss vart och när ännu. det är de som återstår att bestämma. en riktig mysipysdag i solen blir det idag!! :)

idag är det exakt en månad kvar tills jag åker utomlands med pontus släkt! :)
de ska bli jättttttttte kul! :)

image372

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0