SOMMARLOV!

Publicerat: 2007-08-24 Kl: 14:13:31 | I kategori: Allmänt
NU HAR JAG OCKSÅ FÅTT SOMMARLOV! :)

idag har jag jobbat mitt sista pass på hagalid i sommar. kommer förhoppningsvis jobba lite extra stora högtider osv. just nu ser det tungt ut på vikariefronten eftersom timrå kommun har vikariestopp. vi kostar aldelles för mycket tycker dem? ..vilket fall som helst så har jag andra jobb som kommer kunna täcka upp min ekonomi!

om det blir som planerat så ska jag på open trot ihelgen. imorgon! :) vi är en hel drööös som ska in då! det ska faktiskt blir jättekul eftersom jag istortsätt har bott där i yngre daaar! har inte varit på trav på kanske 4 år?!..
ikväll har jag inte planerat något speciellt. pontus ska på open trot med jobbet och sitta i vip tältet och äta och dricka massa gott gratis! jag ska iallafall skjusa in pontus + hans chef till bergsåker vid halv fyra tiden så då ska jag svänga in på birsta på vägen hem. ska köpa en stor hallspegel+ korgar som vi ska ha i tv-bänken. sen ska jag hem och äta tacopaj! muums! :)

nu ska jag invänta löneeeeeeeeebeskedet! :)
om inte posten redan varit här idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0