snåljåp!

Publicerat: 2007-08-29 Kl: 16:19:57 | I kategori: Allmänt

nu är jag måttligt less!
för det första så verkar det som om att rektorn inte ska godkänna min ledighet som jag lämnade in i våras. och varför? jo för att det snart är praktik och jag missar massa inlämningar i alla ämnen innan. jag drog då exemplet då jag var i turkiet förra året och fick stanna en extra vecka där.. jag frågasatte problemet, och jag fick till svar: "ja, du är ju väldigt ambisös och sköter skolan perfekt med bra betyg och så men du missar så mycket nu i början av terminen!" okej kärring tänkte jag och gick! men nu skulle hon ta sig en funderare iallafall.. annars åker jag ju ändå, de finns inget att fundera på änns. satans kärring känner jag förtillfället!

nu ska jag få lite lax i magen som förhoppningsvis gör mig på bättre humör..
sen ska jag åka med pontus bort till grytan där han ska träna och jag tänkte gå en promis i sörbergeområdet!
något att se fram emot iallafall för nu är jag så förbannat less!

och praktikplatsen då? jotjena! det tar vi någon annan gång! image402

Kommentarer
Postat av: Issa

Haha, det där med parktikplatsen tar vi en annan gång, eller hur!:P

2007-08-29 @ 19:06:50
Postat av: svar till issa

jo precis, vi har inget att skryta om direkt! ;) eller vi vet ju inte än.... :P

2007-09-02 @ 20:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0