slödag

Publicerat: 2007-08-13 Kl: 12:53:54 | I kategori: Allmänt

imorse trodde jag att jag skulle få sova ut. men icke! personal från tandläkaren ringde och meddelade att min tandläkare är sjuk idag, skönt tänkte jag och drog täcket över huvudet igen. men uh vad dåligt det gick att somna om. trött och seg som jag var så klev jag upp. jag trodde att pontus hade tagit våran bil till jobbet imorse, men han hade varit så snäll och lämnat den till mig så nu tänkte jag nog ta mig en sväng. jag tänkte fixa mitt nya pass idag men jag har ändrat den planen till imorgon istället för då kanske jag kan ta mig en tripp på stan också i samma veva. hoppas på finare väder imorgon! :)

nu ska jag klä på mig något häng och släng och åka bort till söråker
och se hur folket har det där. tänkte överaska mormor med någon god bakelse också!

image378
elin och jag för 4 år sedan!  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0