roligt blir kul

Publicerat: 2007-08-12 Kl: 18:38:19 | I kategori: Allmänt
efter sisodär 24 timmar är jag nu väldigt trött.
det har faktiskt varit fruktansvärt roligt att jobbat på kortis och nu har jag fått två helgspass till innan skolan sätter igång! känns jätte bra eftersom jag då hinner lära känna alla barnen eftersom de är olika barn på kortis varje vecka/helg! igår gjorde vi en tripp in på drakbåtsfestivalen, vi tvivlade först men gu så kul alla barnen tyckte de var. vi åt på mc donald's och det uppskattades verkligen! nästa helg då jag jobbar får vi se vad det blir. det lutar åt selånger marknad! men det finns vissa hinder som kanske kommer stoppa oss från det. trängseln är inte den roligaste, framförallt inte med när man ska tränga sig fram med rullstolar!

imorgon och på tisdag är jag ledig så imorgon ska jag fixa ett nytt pass för sist jag använde passet då jag och pontus var i turkiet ville dem inte släppa in mig i sverige igen. det ser verkligen inte ut som mig på kortet så jag måste fixa nytt!!! borde egentligen vara som när vi var i tyskland nu i juni, bara visa leg..

 nu ska jag busa med mitt lilla charmtroll till lillebror
sen ska jag ta mig en promenad bort till min älsklingspontus! :) för han har jag verkligen saknat ihelgen!!!

tjoihei!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0